In my life

In my life

tisdag 10 mars 2015

Våren här?

En underbar vårdag med många glada skratt på jobbet och sen hämtade tre glada barn på skolan/förskolan. Jag har bonustid med mina minsta i natt och i morgon eftermiddag, då Ida är på jobb i Sthlm. På fredag kommer de igen och i helgen ska det bli fint väder. Jag hoppas verkligen att det blir så! Behöver sol och energi och det får jag verkligen av vackert väder! Extra roligt att vara ute och leka med barnen också. Theodor ska på gymnastiktävling på söndag uppe i Klippan. Kul för killgruppen!




 Så fint på vägen hem från jobbet.... VÅREN är på ingång!

 När vi kom hem lekte barnen ute medan jag fixade middagen.
Perfekt att man kan se dem utanför fönstret.
Det var cykling, fotboll och skateboard. Så härligt att höra/se de leka och greja.



På kvällen (som alltid när min kreativa sida kommer fram) så fixade jag till Ellas dockstol
Ska dit lite detaljer senare men ska bara tänka till hur den sak vara.
Ella blev nöjd i alla fall!

 Före...

...Och efter.




Kram

1 kommentar: