In my life

In my life

söndag 1 mars 2015

Me And I party

Igår var det ju killfest och de små var borta över natten så efter frukost kom de i snövädret. Vilken start på mars månad!
Vi tog oss ut nästan direkt igen och promenerade till barnens vänner och min vän för att vara med på ett Me And I party. Jag skulle själv haft ett hade jag tänkt men hoppade över det. Så det passade ju bra att bli bjuden på ett lite spontant som det också blev. Alltid kul!

Det var mycket retro i vårens kollektion och förvånadsvärt mycket fint till vuxna. Hittade och provade två par jeans som satt som gjutet på mig (om jag får säga det själv) men jag hoppade..



 Här har vi Malin, som var dagens värdinna för
Me & I. En rolig tjej som kunde sitt jobb :-)

 Denhär bodyn var så söt och såg ut som en retro tallrik
med sitt motiv. Lite Marimekko över det hela.
 Det var tema bondgård över kollektionen och mycket
äpplen och äppelskruttar :-)
 Den här var en favoritsäljare!
Den hade Ella nog tyckt om, tänkte jag...
Men hon föll för en annan (se längre ner).
 Mix and match med allt i deras kollektion!

 Om du har ett äpple, vill du dela det med mig...
 ...I en äppelmelodi.
 Så gulligt! Finns i storlek 50/56 - 86/92
 Om man tycker om utryckningsfordon är dessa givna tröjor!
På den gröna tröjan är det en brandbil på bröstet...
 ...Och polisbil på ryggen.
 Den här för små som gillar kissemissar!
 Syskon matchning?
 För fotbollsälskaren!
 Alla vuxna provade så ja, Ville frågade om han också fick prova lite :-)
Hajtröjan var cool, tyckte han.
 Och den här klänningen föll Ella för.
Stl.122/128 i denna men hon skulle absolut prova den!
Sagt och gjort och såklart matchande mössa fann hon också.
Även den alldeles för stor men vad gör väl det när hon
tyckte att hon var sååå fin!
Den här klänningen kommer hon få när hon fyller 4 år.

Vill ni se alla plaggen i kollektionen eller kanske boka in ett eget
party att ha hemma eller hos en vän, kolla in HÄR!


Kram på er och tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar