In my life

In my life

tisdag 10 mars 2015

Fix och tips!?

Tog en kaffe lite väl sent känner jag. Men blir så uppe i varv av mina två favoritprogram som sänds på tisdagarna. Trolljägarna följt av Stalkers. Heja Aschberg och Hasse Aro! :-)
Sitter o bloggar lite och funderar på mina väggar här hemma...och golven..och taken haha.
Nädå, men jag tycker ju om att fixa och Ellas rum är så vitt! Vill göra något roligt på väggen där.
Något tips!?
Funderat länge på att måla halva väggen (lodrätt sett) i rosa. Antingen en rak linje eller i zick zack.. men vet inte. Kanske bara hänga upp ett armeringsnät och hänga foton på! Hon som älskar att kolla på kort. Hittat lite annat också... och så ska lilla lyckan få ett stort Barbiehus som står i mammas källare. Ska bara fraktas hit också....hmm...



 Stalkers, kidsbrandstore och en kaffe latte...
Snart börjar jag blogga på en ny bloggportal! Ska bli roligt och nytt framför allt!

 Morfas lilla koffertväska från 40-talet som han hade när han var ute på resor.
I den ligger det minnen från morfar. Fina gamla goa gubbe, jag saknar dig!

 ...Historia...

Lite dålig bildupplösning men väggen.. Jag tycker om den supermycket!
Men visst hade det varit snyggt med en stringhylla där på väggen bredvid!?
Så tomt nu... Väntar i och för sig på två posters från Vee Speers.
Har bara väntat sen i somras haha. Vart sjutton hittar man kartongrullar som man kan frakta
de i?? Har letat som en idiot men hittar ingen. Någon som vet!?


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar